2025年01月08日
Broadcomログイン情報の再設定について(12/25の通知について)
- 告知
Broadcom Inc. は認証技術の変更を、下記の日程で予定しております。
2025年1月21日 17時00分 (日本時間)
これ以降に Broadcom の各種ポータルへ ログインするには、アカウントをアクティブ化(ロック解除)する必要があります。
Broadcomプロファイルの移行を完了する手順はこちらをご確認ください。
https://knowledge.broadcom.com/external/article?articleNumber=384552
(日本語版はございませんので、ブラウザの翻訳機能を活用ください)
注意: 上記に伴うメンテナンスのため、Portalでのユーザー登録は、下記の時間においてアクセスできません。
2025年1月18日 17時00分 (日本時間) から 2025年1月21日 17時00分 (日本時間) まで
Broadcomからのアナウンス(原文)
Broadcom Inc., is modifying our authentication technology and will require you to activate your account after the transition is complete on January 21, 2025 at 12am PT.
To complete the transition of your Broadcom Profile please follow the steps HERE.Note: User Registration on Support Portal will not be accessible from Jan 18, 2025 at 12am PT to Jan 21, 2025 at 12am PT.
We apologize for the inconvenience.
参考:Broadcomからの通知メール
差出人: <broadcom-noreply@broadcom.com>
日時: 2024年12月25日(水) 5:31
件名: Broadcom Account Migration Notice
Dear Valued Customer,
Broadcom Inc., is modifying our authentication technology and will require you to activate your account after the transition is complete. Please note, no action is required at this time.
The change is planned for Jan 21, 2025. Closer to this transition date you will see additional instructions in the Broadcom Support Portal outlining the actions you will need to take.
Once the transition is complete, upon first login you will be required to:
1. Create a new password
2. Set up multi-factor authentication (if prompted)Once the above is complete, you will be logged into the Broadcom Support Portal where you will continue to have access to all your Broadcom Products & Services as before.
(以下略)
Broadcom Support Portal で困ったら
https://licensecounter.jp/vmware/x/bsp